Tietoa meistä

Kristillinen hammaslääkäriseura (KHLS) on toiminut jo vuodesta 1952 lähtien. Seura on perustettu elvyttämään ja syventämään hammaslääkäreiden ja hammaslääketieteen opiskelijoiden hengellistä elämää. Se haluaa tuoda hammaslääkäreiden pariin Jumalan rakkauden ja toivon todellisuutta.

KHLS:n tärkeimpänä toimintamuotona ovat eri puolilla Suomea kokoontuvat raamattu- ja rukouspiirit. Lisäksi järjestetään kokouksia ja illanviettoja, joissa on mukana opetusta ja esitelmiä. Yksi kokouksista on aina Hammaslääketiede-tapahtuman yhteydessä.

Kokouksia ja seminaareja pidetään eri puolilla Suomea ja toisinaan myös ulkomailla, yhdessä kansainvälisten kristillisten lääkäri- ja hammaslääkäriyhdistysten kanssa. Tietoa tapahtumista saat hammaslääkärilehdestä ja seuran jäsenkirjeistä.

Olet sydämellisesti tervetullut mukaan KHLS:n toimintaan. Jäseneksi voit liittyä täyttämällä sähköisen hakemuksen Liity jäseneksi -sivullamme. Jäsenmaksu vuodelle 2020 on 30 euroa. Opiskelijat ovat vapautettuja jäsenmaksusta. Eläkeläiset voivat maksaa vapaaehtoisen 15 euron kannatusmaksun.

Neljästi vuodessa ilmestyvä jäsenkirjeemme pitää sinut toimintamme ajan tasalla. Tapahtumista saat tietoa myös näiltä sivuilta.

Uskomme, että meillä kaikilla on paikka ja tehtävä Jumalan perheessä. Tule mukaan yhteyteen!

Seuran sääntöihin voit tutustua täältä: KHLS/Säännöt⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Rekisteriselosteeseemme pääset tutustumaan täältä: KHLS/Rekisteriseloste